Loading...

Det är Lördagkväll. Nybakade maränger står i ugnen, redo för att bli bjudna på, till arbetskamrater imorgon. Är det söndagsfika så är det!

Denna kväll spenderas i efterförkylningsanda: Skiftandes fram tv:n (hipp hipp!) och boken. Laddar krafterna inför morgondagens arbete, men framförallt inför vårens termin som börjar om två dagar! Schemat kommer vara fullbokat i vår och hur mycket jag än laddar nu, kommer det krävas litervis med kaffe de närmaste månaderna. Men kul ska det bli! Kul kul kul! Grupparbete, vår/höst kollektion, digital mönsterkonstrukton, jeanskollektion, Slutarbete, studieresa till Pariiiie och så lite smått och gott där mellan. Sen får vi ju inte glömma livet utanför skolan, hur stor det nu kommer bli. Ska försöka att inte glömma mitt mänskliga liv helt och hållet. Det lovar jag. Laddar Laddar Laddar!

Imorgonkväll ska jag ta tag och börja på slutarbetet på riktigt och ska även träffa Joy och disskutera mina knasiga idéer. Jag tro jag vet vilken linje jag ska gå efter, men det kommer vara hemligstämplat så långt in på modevisningsdatumet som det bara går. Tyvärr. Modevisningen går av stapeln preleminärt slutet av Maj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0