Influensa 0.9

Febern är borta! Det känns inte som jag lever i en öken/kylskåp längre. Sköönt. .

Har blivit en mysdag idag med...när jag väl vaknade. Hostmedecinen knockar ut mig totalt så vaknade inte förrän 13.00 idag. Men behövde antaglien sova alla de där timmarna. Resterande timmar har jag legat framför teven och förundrat mig på hur många olika program det finns där ute i tv-världen, samtidigt som jag har insett det jobbiga i att sträcka mig efter fjärrkontrollen. När jag ändå varit tvungen att gå upp för att snyta mig, toa eller andra diverse nödvändigheter, har jag passat på att dricka sissodär en liter vatten. Det är nog mitt bästa hälsotips; drick mycket vatten!

Blir ännu en vilodag imon, förhoppningsvis orkar jag med lite skissning till slutkollektionen och antagligen är jag fit for fight på jobb på torsdag! På måndag börjar skolan igen! Ska bli kul att träffa alla igen!

Väldigt ointressant inlägg det här blev..Från en ganska ointressant värld just nu.
Återkommer med roligheter framöver.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0