Får inte glömma!

Just nu är det mycket i skolan. Väldigt mycket. Men i all stress får man inte glömma att det är kul. Jobbar på att släppa prestationsångesten. För det blir ju bra ändå!

Måste också skryta lite...Precis innan jul var alla på min skola med i en allmän designtävling för Malmö. Tävlingen gick ut på att designa ett ekologiskt tryck till en t-shirt som ska säljas i Malmö. Här om dagen fick jag reda på att mitt tryck blev valt som ett av de 14 bästa trycken. Känns helt okej! Blev inte top 3, men att veta att kända personer som Emil Jensen, Tingsek m.fl (Juryn) sett mitt tryck är coolt! Självpepp!

Imorgon börjar en ny vecka. Då blir det digitaliserad Mönsterkonstruktion, Konstruktion av hättor och kappuchong för hand, rita på min jeanskollektion, Barmöte med grupparbetet. Ska försöka klämma in årets första träningspass också. Får se hur mycket jag hinner! Helooo vecka 3!

Ha det super!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vi är två tjejer som gör ett projektarbete som går ut på att samla in pengar till en barnby i Kenya. Vi kommer att ha en modevisning då vi söker unga designers som syr sina egna kläder.



Modevisningen kommer att hållas 21/4 på Berså nattklubb i Göteborg.Detta är ett bra tillfälle att marknadsföra sina kläder. Vi hittade din blogg och tyckte att du hade riktigt snygg stil. Om du är intresserad får du gärna maila tillbaka för mer information.

[email protected]



Med vänliga hälsningar



Clara Pryde & Sandra Wijk

2011-01-19 @ 10:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0