GALET KAOS

Nu är det mer GAAAAALET än på länge, dvs GALETGALET. Fick precis inbjudan till provdag på en skola, vilket iförsig är galet BRA! Men det är om SEX DAGAR! Galet! Utöver fulltidsjobb, tentaplugg, inlämningsraport, tre beställningar så ska jag nu lyckas förbereda min portfolio samt sy ett plagg innan tisdag! WAOAO, du villl inte vara i närheten av mig just nu..
Dags att återgå till schemplanering!
Bjuder på en dagens av Irene:

"Kan du inte ta han på MQ? Han verkar kreativ och sen går han roligt också."


Kommentarer
Postat av: Line

Fan vad hon försöker para ihop dig med folk! Och om det gör saken bättre så kan du vänta med mina kläder ett tag :)

2010-05-19 @ 22:22:45
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: katti

Jag ser väl för ensam ut ;)

2010-05-20 @ 08:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0