MILANO!

Nu var årets första student avklarad! Grattis Åc! Man kände sig dock ganska gammal när man själv har genomgått den fasen, men kul var det! Det blev kärt återseende av gamla klasskompisar och rumpskak natten lång! Klänningen som Åc hade på sig kommer snart upp på bloggen.

Idag har det mest varit en slappedag, körde bort till den nyblivna studenten, och snyltade lite rester från gårdagen tillsammans med Joy. Blev lite tv-slöande tillsammans innan jag begav mig till Line.

Hos Line smiddes sommarens semesterplaner och en resa till MILANO bokades! Åhå, ser fram emot ett par fina dagar med mode, mat, vin och kultur. Ännu ett vuxenpoäng; ser fram emot att äta god mat... Längtar!

Min andra och sista semestervecka blir det förberedelser för modevisningen i slutet på veckan! Provning på modellerna, genrep och fix med kläderna!

Med ett lite mindre proppad jobbschema denna sommaren, hinner jag nog med ett par dagar på stranden också!

SOMMAR 2010, JAG ÄR REDO!



MILANO.


Kommentarer
Postat av: Line

Schteek! Är det där Milano? Ser inte fel ut. HAHA.

2010-06-10 @ 00:01:00
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Åc

Ser rikitgt fint ut :)Tack för en trevlig student o en fin klännig :D

2010-06-10 @ 17:01:22
Postat av: katti

Det är MILANO!



TAck för en kul student själv!

2010-06-11 @ 11:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0