From Milano to Båstad

Tillbaka från veckans äventyr som började i Milano och slutade i Båstad.

I måndags begav det sig till Milano. I sällskap hade jag en stycken Line! Under fyra dagar svettades vi floder, pratade, åt god mat, turistade oss, skrattade, shoppade skor, badade fötterna i fotän, besökte en skola, kollade på snygga italienare och åt glass. Underbar semester! Hade inte tacka nej till en återresa någon gång framöver!

Dagen efter hemkomsten från Milano begav det sig till Båstad med pojkarna. Där bjöds det på skrattvågor (konstande skrattatacker bytte av varandra), nattabad, goda drinkar och chill!. Fick även mina fördomar mot schtekare bekräftade och jag känner mig så långt ifrån deras värld.

Nu återstår det en vecka av semestern då jag ska förbereda inför modevisningen som är i slutet av veckan, träffa fina vänner, fika med kusin och bara ta det lugnt innan det är back to basic ett par veckor innan skolan drar igång!


Jag och Italienarnas förkärlek till kilklackar klickade bra

Kommentarer
Postat av: Line

ohoho så bäst!

2010-07-18 @ 20:19:45
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0