Uppdatering

Jag som trodde jag skulle ha så mycket tid över att uppdatera bloggen nu, men icke. Tidsoptimisten tittade fram.

Hittills har jag utnyttjat min tid till att börja på min vårplaneringslista (se ett par inlägg tillbaka). Jag har varit och tagit min första Spruta av tre (Efter 20 minuters hyperventilerande i väntrummet), Börjat sy på kollektionen till modevisningen (1,5 outfits klara!), Bokat Londonresa (idag eller imorron) Lämnat in min första Högskoleuppgift, pluggat i min feta materialbok, Hoppat och skuttat i träningssalen, varit på den första märkesinformationen/kick offen med jobbet, jobbat, påbörjat mönsterkonstruktionskursen samt krokikursen, Skrivit ut och övat på högskoleprov, anmält mig til högskoleprovet, planerat studentklänningsmodell med Åse och sist men inte minst; träffat mina finafina vänner!

*Göra min första riktiga kollektion (På 5 outfits)
*Visa upp kollektionen på en modevisning i slutet av Mars
* Göra nya visitkort
* Göra en hemsida till mitt märke
* Gå mönsterkonstruktionskurs
* Gå Krokikurs
* Gå Italienskakurs
* Träna mig i form igen
* Vaccinera mig mot heptit
* Jobba på mitt gamla jobb
* Designa om bloggen
* Åka till London ett par dagar
* Göra högskoleprovet
* Sy studenklänning till Åse
* Ta övriga beställningar på studenklänningar
* Sy till Tjallamalla
* Ta igen tid med fina vänner
* Sy kläder till Tjallamalla
* Ansöka till högskolan
* Göra intagningsprovet till högskolan

PÅBÖRJAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0