En helg och en tisdag.

Ojoj, jag tappade visst mina nya bloggskills ett par dagar..
Men gissa vad? Helgen har varit fullpackad som vanligt.

Lördagen bjöd på jobb (tackar för det) och sedan en inflyttningsfest hos Michelle och Jontan. Mycket trevligt!
Söndagen hade lite jobb kvar till mig och sedan blev det plugg (skisser) och hem till Joy. Mys.

och nu till nutiden; Sitter med en ontig hals och en feberlik kropp. Jag har drabbats av dagisfeomenet: Back to dagis (skolan), back to sjukdomar... Men men, har klarat mig i över ett halvår så det var väl dags! Dessutom blir jag tvingad till att stressa ner lite, kanske inte helt fel då jag har haft halsbränna i snart två veckor (tror dock den beror på kaffedrickandet..). Har inte råd att vara sjuk från skolan (skolan godkänner väldigt få sjukdagar, för att man ska få intyg/diplom när man slutar) så det blir till att hoppas på det bästa och bita ihop med piller i munnen.

Ska kila iväg och göra klart ett par grundmönster nu (läxa) men bjuder på lite godis för öron och ögon.

Öron: Stealers Wheels - Stuck in the middle with you (dagens låttips från min kära bordkamrat)
Ögon: Översöta shorts från Topshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0