Ledig!

Åhå, idag har jag en helt ledig dag (med undantag för en lektion ikväll). Kan inte minnas när jag hade det sist. Helt underbart! Har precis varit ute en stor runda med hunden och Michelle, som inkluderade en picknick med nybakade muffins i solen. Det är vår!

Just nu sitter jag på trappan, med laptopen i knäet och letar efter snickarbyxor på nätet! Någon som vet var man kan köpa klassiska hellånga jeanssnickisar?! Hittat ett par på Mango som nästan är hellånga. Får nog bli dem annars! Till detta ska jag matcha croppade toppar i alla färger och mönster. Övetcoolt.

Ha det bra!

Mango


Kommentarer
Postat av: Line

ÅH, jag vill ha dina snickarshorts ännu mer nu...

2010-04-14 @ 18:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0