Hög medelhastighet på hundralapparna.

WAO!

Då var mina efterlängtade Snickarbyxor beställda! Det blev paret från Mango, som jag visade för något inlägg sedan! Väldigt nöjd! Men det är galet hur få snickarbyxor som finns ute på marknaden. Är det bara jag som har fattat att det är ett övercoolt plagg? Guess so.

Har också passat på att klicka hem den nya Ipod Nano. Med videofunktion, ny låt micx/match funktion, radio osv. Prylnörd, nejdå? Det är helt galet hur fort man kan gör av med pengar på nätet! Men lite lyx får man unna sig Lönen är till för mer än att spara!

I syväg, håller jag just nu på med en studentklänning och senaste igår fick jag en beställning på en kjol. Därmellan försöker jag sy allt vad jag kan till Tjallamalla mellan plugg och jobb. Beräknad leverans till Tjallamalla är om drygt två veckor och jag vill ha hunnit med ca 4 plagg till dess utöver privatbeställningarna. Om jag lyckas? Det drar vi lott om.

I veckan kommer beskedet från Borås. Om jag kommer vidare till provdag eller inte. Jag har ställt in mig på att jag inte kommer in. Huvudet är förberett. Jag kommer antagligen lägga upp bilder på intagningsproverna efter beskedet om jag inte blev helt knäckt.

Nu är det dags för duschen efter ett svettigt Afropass, men shit vad kul det är!
Ha det superbra i solen alla!



En orange Podd blev det efter mycket velande. Retro.

Kommentarer
Postat av: Åc

DU måste ändra texten där uppe ;) Du har ju gått o bilivt gammal :P inte 19 år längre gumman :P

2010-04-27 @ 14:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0