Ett snabbinlägg

God morgon!
Nu sitter jag och klämmer ner en snabb frulle innan det är dags att bege sig till jobbet för en 8-h arbetsdag. Blir en intensiv dag, tänkte hinna plugga till h-provet på lunchens 30 min och ikväll blir det att pyssla med slutinlämningen till digital modeskissen.. Resterande av veckan står av jobb och råjobbning på inlämningsproverna till höstens antagning. På onsdag och Torsdag ska jag leka lite Project runway och köpa maerialoch sy tre plagg på två dagar. För på fredag är det plåtning! :D

Nästa vecka ser inte lika packad ut och jag funderar på att pusta ut lite.IOm Sylvester och Olof (min nya overlock) kommer hem så blir det nog mkt umgänge med dem med! Nu är det Bigitta (gamla maskinen) som får vara vikarie. Tror Sylvester åkte på en riktigt influensa :/

Ha det bäst!
Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0