1/3 vecka

Idag vaknade jag upp någorlunda utvilad! Har haft lite sömnproblem de senaste dagarna så det var skönt att sova ut! Och efter morgonens kopp kaffe är jag fit for fight igen. Onsdag; här kommer jag! Kan börja med att berätta om min händelserika tisdag (så känner jag mig lite duktig till på kuppen, heja självpepp!).

Tisdag
Dagen började med att jag steg upp alldeles för tidigt efter bara 2 timmars riktig sömn. Zomibe-aktigt tog jag på mig kläder, packade väskan och begav mig till Lund. I Lund mötte jag upp pysen Erik för att ta en planerad brunch mellan hans två föreläsningar. Jag fick i mig lite kaffe och började sakt att leva igen. Vi gick en mysig runda på stan, snackade med telefonbolag och träffade en av mina andra Erikar (arbetskamraten). Jag samlar på Erikar, är uppe i 4 st.

Tiden knatade på och snart var det dags för Erik nr 1 att inta skolbänken igen. Jag begav mig därför till Malmö för att fixa lite saker. Jag var inne och snackade lite med My på Tjallamalla om framtiden. Passade även på att handla tråkiga nödvändigheter (ni vet sånt man inte vill lägga pengarna på när man shoppar, men som man behöver). Nu har jag utökat sortimentet i min underklädeslåda och strumpbyxesamlingen... Hann även med att levla på min nördnivå under shoppingrundan. Jag köpte nämligen min första Rubriks kub. Jag blev lite förtjust i denna leksak när jag var hos André här om dagen och nu ska jag slå hans tidsrekord! I julklapp önskar ajg mig Rubriks kub advance (5x5 rutor). Inom ett år ska jag dessutom klara av att lösa Rubrik extreme (9x9) rutor.

Tisdagskvällen spenderade framför Idol och "Superhero movie".

Onsdagens planer...
Hade tänkt att få gjort lite saker idag också. Jag ska sy klart en liiten baby-tröja till min Kusins blivande barn, och eventuellt ett par matchande tofflor till tröjan. Jag borde också bege mig ut och springa men det kommer inte ske (lika bra att erkänna). Byter ut springrundan mot en långpromenad med Hunden och Michelle om hon är ledig. Får se om Felica kommer hit en runda också, de var visst något med hennes syprojekt som krånglade. I eftermiddag ska jag ut och handla med mamma. Ikväll blir det Idol och True Blood, det är en sak som är säker! Jag har upptäckt att vi har en Tv. Men ni läser inte om en blivande soffpotatis inte, aldrig!


Kommentarer
Postat av: Line

Jag har också fyra erikar :o

2009-09-16 @ 19:59:50
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Joy

Soffpotatis?

Join the dark side Katti. :)

2009-09-16 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0