Mönstrade minnen.

Hej!
Håller på att städa syrummet för fulla muggar. Behöver ju både skrivbordet och golvytan! Hittade en hög med gamla tyger, härligt! Jag kände igen dem små tygresterna med prickar, jordgubbar, bokstäver óch andra barnbetonade mönster från plagg som mamma sydde till mig när jag var liten. Vissa minnen fastnar! ;).

Har varit ganska nyttig i övrigt idag också! Har skruvat klart på moppen så nu är den säljfärdig. Jag har också hunnit träffa Michelle en stund, då vi lagade mat tillsammans och tog en snabb shoppingrunda för att inhandla nödvändigheter (linsvätska, shampoo, tandkräm osv..). Hunden har också kommit ut en runda idag.

Nu ska jag städa färdigt!
Vad har ni sötingar gjort idag?

//Katti


Detta söta tyg hade vi kvar ganska mycket av! Får nog bli ett sommarlinne nästa år eller en söt liten barnklänning (om min höggravida kusin får en liten flicka vill säga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0