Mitt i veckan, mitt i vardagen.

Go kväll på er alla!
Nu sitter jag här och myser till Jeff Buckley's Hallelujah. Hade nästan glömt bort den fina låten tills en extremt bågåvad kille sjöng den i Idol ikväll. En klar favorit. Kvällen har som jag nände, spenderats framför idol, kvällen fortsatte framför tvn. Som sällskap hade jag världens finaste Michelle och chokladpudding med frukt och grädde. Mums. Jag skryter så mycket om hur duktig jag är som tränar bort dagarna. Vad jag nästan däremot aldrig säger är hur mycket onyttigheter jag äter som väger upp träningen. Haha, vadå förskönad cencur? Välkommen till Mediavärlden!

Dagen spenderades tillsammans med Fille Felica på golvet i tv-rummet. Det var sy-dags! Idag klippte jag ut delarna till en 60-talsklänning jag har haft i tankarna länge. Tyget är en grå/svart/vitt Coco Chanelinspirerat tweed. Det var ett tag sen jag höll i saxen nu, det har varit mycket jobb i sommar.. Men både tyget och saxen sammarbetade och jag tror den här klänningen kommer bli bra! Ska dessutom öva mina fick-skills på den.

Imorgon är det shopping som gäller! Jag har dock börjat bli ekonomisk och imorgon ska jag max köpa 2 onödiga plagg... Jag ska koncentrera mig på sånt jag behöver som t.ex jeans, strumbyxor och tights.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Kom ihåg att skillnaden är att den ena snubben har mittbena!



<3

2009-09-09 @ 23:43:20
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se/
Postat av: katti

haha, just det! får inte glömma skriva upp d!

2009-09-10 @ 01:33:14
Postat av: Joy

Haha, max två ONÖDIGA plagg?

Du är då (i äkta tant-manér!) för härlig! :P

2009-09-10 @ 12:00:48
Postat av: Line

Haha tyvärr var det den ja :(

2009-09-10 @ 13:07:34
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Trullan

Hehe men då räknas inte skor ;)

Hoppas shoppingen är rolig :D Fysik labb, fy uppgifter o kemi uppgifter tillsammans med massa andra måsten är INTE ROLIGT!!!!! Önskar jag kunde vara med er o slänga bort mina pängar till välrdens alla affärer men det får väll bli en anna gång..



LÖV I MASSOR!! <3

2009-09-10 @ 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0