Kärt återpratande

Just another manic monday. Eller inte!

Dagen började med biltankning (efter en stor kopp kaffe såklart). Sedan begav sig den fulla tanken till brorsans skola för att hämta upp honom och vidare för att handla laptop till mig! Eller ja, tanken betalade inte så mycket. Det fick plånkan göra, det sved, undrar hur många klänningar jag hade kunnat köpa? Nu har jag iallafall en övergrym dator och det är inte fy skam!

Efter en trevlig lunch med brorsan svängde jag inom min gamla gymnasieskola där min kära vän Åse hade lektion med min favoritlärare. Det blev en intittning och vikarierande av photoshop-undervisning när läraren sprang ärende. Haha. Var dock bara Åse som vågade fråga om hjälp, men det var kul att kunna hjälpa iallafall...


Jag kände att det var lite "No-lifer"-varning att spendera för mycket av sin dag på sin gamla skola så bilturen fortsatte vidare till Michelle. Det blev picknick och lekar på lekplats med hennes yngsta småsyskon. Jag kände mig dock som 30+ när jag körde barnvagnen. För att få ner min ålder bjöd jag Anton på en rallyrunda som jag hade tyckt vara kul om jag hade suttit i vagnen, haha. Anton såg däremot ganska oberörd ut. Under barnpassning kom jag fram till att jag inte var redo att bli trebarnsmamma riktigt än...

Väl hemma somnade jag på soffan. Ja, det är uttröttande att passa tre barn (jag förstår inte hur du orkar, Michelle. Du är min förebild). Ikväll har jag mest beundrat min high-teching som står på laddning just nu. Jag funderar fortfarande på ett namn. Alla datorer måste få ett namn, du kan inte tillbringa flera timmar i veckan med en okänding. Någon som har namnförslag? ;)

Passade på att ringa Line ikväll också. Det var längesen vi pratades vid! För länge sen. Dagens studenter har mycket på sina scheman. Dagens ickestuderande likaså. Det var ett mycket välbehövligt samtal, jag saknar dig! Vi bestämde att vi skulle ses senare i veckan så det känns väldigt bra. Fina Line <3.

Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: michelle

aw men Anton tyckte ju att du var rolig annars :)

Och du har ett nytt fan; Johanna.

Du är en förebild för mig med Katti <3



Och jag som är bäst på namnförslag ska verkligen tänka ut ett riktigt bra. Fråga vem som helst så är det jag som har döpt deras data, mobil, bil osv.



REMEMBER MY NAME !



Tack för en fin dag!

2009-09-08 @ 00:04:46
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se/
Postat av: katti

haha, FAME Im gonna live forever!

hihi, jag och johanna har ju vårt band! och tack:)

2009-09-08 @ 00:46:14
Postat av: Trullan

Tack för du tittade förbi :) Mycket skoj med ett vällbekan ansikte bland andra många andra.. Tror Sofia uppskattade det mycket med :)



LÖV <3

2009-09-08 @ 17:07:07
Postat av: Line

KÄRLEK<3

2009-09-08 @ 18:13:59
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, mm det var kul:) Kärlek på er alla<3

2009-09-09 @ 23:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0