1,5 timmar före avresa!

Nu sitter jag äntligen på flygplatsen efter en morgon där jag faktiskt höll mina tidsgränser. Innan jag gick och la mig igår gjorde jag en checklista, packade i princip klart allt och valde kläder. I morse var det bara att hoppa in i duschen (jag GICK dock in, inget hoppande före kaffet), dra på sig kläderna och klunkade kaffe som en alkolist klunkar ren absolut. Det sista checkades av och packades ner i mina redan överfulla väskor, hunden pussades på nosen flera gånger om väskorna bars ut till bilen. 10 minuter och 4 personer senare var bilen full och handbromsen låtsades av. Det begav sig till flygplatsen! Dododododoo, batman!

Och nu sitter jag här, lite förbannad att jag inte kommer in på det trådlösa nätverket här. Mörtarna har låst det. Men jag får skriva i ett dokument så länge så när detta nu publiceras var det antagligen ett par timmar sedan jag skrev det! Jag har hunnit med att kuta runt lite här på flygplatsen, checka läget! Får erkänna att jag utgav ett högljudt och lyckligt: ” Åhhh!” när jag upptäckte att Accezories fanns här! Där fördrev jag lite tid och förbjöd mig själv att köpa de underbart söta innetofflorna! ”Du ska få shoppa, tids nog” övertalade jag mig själv. Och ”De finns säkert kvar när du kommer hem”. Övertygelsen funkade för en gångs skull!

Misstänker att det snart börjar bli dags att dra sig till gaten. En 8-timmars flygresa väntar med cocktail, 3rättersmiddag och egen tv-skärm med spel och filmer! Vadå lyx? Jag funderar på att skippa det där med att hyra studenlägenhet. Bo på ett flygplan är väl inte helt fel? Tänk att ta en paus från pluggandet, i tjaa, Bali en dag och kanske Hawaii nästa. Någon som är med på att skramla ihop till en flygplan med personal?

Hörs senare!

Dags att gå!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej. Vad har du gjort idag än så länge?

Med vänliga hälsningar. Din Ulla

2009-09-27 @ 03:16:01
URL: http://ullapulla.blogg.se/
Postat av: Trullan

Hej din tönt.. Du får ladda upp nytt inlägg där du medger att du MISSADE DIN COCKTAIL!! HEHEH!!



Hoppas att du får se allt o shoppa en massa.. glöm dock inte att ett par skor till mig ska det finnas plats för ;)



hehe älskar dig min vän

2009-09-27 @ 10:34:04
Postat av: Michelle

Jag är så på! Åh, också massa gayig musik ska spelas i flygplanet, alla ska dansa och vara glada. Det ska vara kärlek och alla älskar alla.



Och alla skulle säga ' so fuckiiiiing fabolous! '



<3

2009-09-27 @ 14:39:02
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se/
Postat av: Trullan

Jaa-a jag med!! Vill inte vara här hemma utan er!! Vill nog egentligen inte vara någonstans utan er :(..

2009-09-27 @ 16:00:06
Postat av: Michelle

Aw, lilla Trullan. Du vet om att jag fortfarande är kvar i Sverige va? Typ 10 minuter från dig hihi. LÖV TILL ER TVÅ.

2009-09-27 @ 17:02:25
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se/
Postat av: Line

JAG VILL :D Börja spara?!

2009-09-28 @ 20:43:09
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0