Sjukan

Jahapp, då har man lyckats dra på sig ett amerikanskt virus (snackar om sjukdom, inte Paris Hilton). Efter en natt utan sömn bestämde jag mig för att bli kvitt halsontet och letade upp en läkare och några timmar senare var jag där. I väntrummet för barn. Japp, man går som barn när man är 19 här. Efter en sticka i halsen och puls och temp.avmätning kom de fram till att de antagligen bara är ett vanligt virus med feber, inte halsfluss som jag var rädd för (Hayden, roomie, har ju det). Så det blir att lösa en del pappersklödd med försäkringen nu. Ganska stollt att jag klarade att leta upp läkare, ta mig dit med tunnelbana och fixa besöket, på engelska, med feber!

Förresten...Det blir bara 5 h mellan er i SVerige och mig ett tag fram över! USA ställer om till vintertid den 4:e November. Vi ses på skype! ;)


Sjukhuset. Om ni inte ser det, så ja, det låg i Upper East.

Kommentarer
Postat av: felicia

Krya på dig!

2009-10-25 @ 09:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0