3 x Middag

Nu börjar det likan något! Kolla in mitt senaste torrfoder!


Torsdag- Baguett med Fyllning
En bit permesanbaguette
Köttfärs i tomatgojja
Körsbärstomater
Ost
Fyll baguetten och in i broilern (typ grill i ugnen)



Fredag- Bakad potatis med fyllning

En stor bakpotatis (värmd 8 minuter i micron)
Gurka
Äpple
Tomat
Köttfärs med tomatgojja och oliver (rester från torsdagens)
Creme Fraice
Smör
Hacka grönsakerna, gör ett snitt i potatisen och lägg dem tillsammans med köttfärs, smör och creme fraice



Lördag- Fylld melonhalva
Melon
äpple
Skinka
Citronyoghurt
Gröp är kärnorna ur melonen. Fyll hålet med övriga indgridienser.


ALLA SOM BLEV SUGNA: RÄCK UPP EN HAND! (eller skriv en kommentar)

Kommentarer
Postat av: Vojjan

för vegetariskt! inte sugen! tveksam över att du kommer överleva på massa nyttig mat katti! :o

2009-10-12 @ 11:37:36
Postat av: Michelle

Måste beundra dig för att du verkligen orkar göra riktiga middagar till dig själv. Jag hade inte orkat med det, hade levt på nudlar varje dag.

2009-10-12 @ 15:16:49
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se/
Postat av: Ina

Ser verkligen jättegott ut! Du är fiffig iaf ^^

2009-10-12 @ 18:13:59
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: Line

Mycket köttfärs verkar det som :D Jag blev mest sugen på efterrätten (som vanligt). Jag är en tjockizzz.

2009-10-12 @ 21:45:43
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: katti

MAn blir trött på nudlar ganska snabbt! Köpt köttfärs i storförpackning så nu blev det en köttfärsperiod, haha. Och melongrejen åt jag till middag! ;)

2009-10-12 @ 22:42:32
Postat av: Trullan

räcker upp handen (Men endast för melon grejen! Kanske testar de som fika :P är för kränga för att kunna ha det som lunch :P)

2009-10-15 @ 16:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0