Cocosgryta med citronsmak


Den här grytan lagade jag idag! 3 middag i ett! ekonomiskt och bra. Receptet kommer från mitt huvud.
Du behöver:


* En burk kokosmjölk
* En burk bambooskott
* En burk vattenkastanjer
* 2 Kycklingfiléer
* Torkat citrongräs
* Övriga spicy kryddor (tog dem som luktade gott)


Skiva kycklingen i bitar och stek dem. Häll över kokosmjölk, vattenkantanjer och bambooskott. Puttra på låg värme i 10 min. Tillsätt citrongräs och övriga kryddor. Låt dra på låg värme i 10 min. tadaaa!
Serveras med ris.

Kommentarer
Postat av: Vojjan

SOM JAG SA! DET ÄR EN WOK! ;)

2009-11-20 @ 18:03:59
Postat av: katti

Det är en wookgryta ja! men innehållet är en gryta, utan wook!

2009-11-21 @ 01:26:15
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0