Tuschteckning

God morgon!
Hoppas allt är bra med er!
Solen skiner ute idag, iiiih! :D
Men jag sitter här inne..Lektion. Men får lufta nosen på rasten sen helt enkelt:). Ska snart fortsätta med mina sugproppsförsedda bananskal i Ps. Tror de kan slå igenom, eller vad tror ni? ;). I eftermiddag ska jag göra comeback med min träning (salsa gälls inte som träning). Blir nog ett steppass eller latinpass. Väl behövt, beach 2009 ;) ! Känner lite press nu när bikinis ramlar in i affärerna. Ska bli skönt med all värme iallfall!

Lägger in en bild på min senaste tuschteckning. Det är riktigt kul att rita med tusch men ganska svårt att få färgen jämn. Desto smalare penna och större område, desto svårare är det. Hittade gamla "Pokemontuschpennor" som jag använde när jag var liten. Lite bredare spets på dem, de är riktigt bra faktiskt, haha. Det orangea och gula på bilden är målat med dessa. Gav mycket bättre resultat än med mina smala dyra pennor. Kanske ska leta på leksaksavdelningen nästa gång jag köper nya pennor? Pokemon, måste fånga fler!

Ha en bra dag!
//Katti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0