Klädd Pärm

Go' kväll!
Måndag igen...Veckorna går fort nu, helgen är snart här igen. Planerar att bara ta det lugnt denna helgen, sy lite på balklänningen och göra klart PA. Nästa helg händer det desto mer, TopShop-kväll, symässa, jobb och socialt. Men ska koncentrera mig på nuet; Ikväll gjorde jag klart en teckning i Tusch som jag började på när vi hade håla i skolan idag. Har faktiskt varit ganska kreativ de senaste dagarna. Igår gjorde jag den där pärmen jag snackade om för någon dag sen. Pärmen som tillhör min flytt från boet till egen lya. I den ska jag sätta in viktiga papper till flytten och lister på vad jag har handlat till lägenheten redan så jag inte köper dubbelt. Mys. Fick dessutom användning av lite restbitar tyg. De där bitarna man inte har hjärta att slänga och tänker att nån dag kommer jag få användning av dem. Och Voila! Vilken tur att jag sparade!

På onsdag blir det fika med Ina den fina! Ska diskutera lite mer om England, snart är jag expert på funderingar och diskutioner :D. Återkommer med onsdagens resultat. Jag är iaf ganska pepp på att åka till England ändå!

Nu kallar sängen! Sov gott!
Natti//Katti
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0