Blommig klänning

Hej alla söta!
Nej, jag har inte dött! Är bara lite halvdöende (utekväll igår + jobba idag = trött). Gårkvällen var lyckad, hade mycket med kul, tack! Passade också på att inviga en av mina nya klänningar jag köpte innan på dagen. Japp, det blev en shoppingrunda igår också och imorron blir det ännu mer (ikea). Ingen bra vecka för min plånbok, men desto bättre för själen. Resultatet av gårdagens shopping blev en mangentafärgad klänning (det var den som invigdes igår), halsband, t-shirt och en översöt blommig klänning (jag är kär igen...). Imorgon blir det ikea med Michelle och Åse (?). Inhandling av prylar till framtida flytt som gäller! Ikeapresentkortet bränner i fickan. Återkommer med resultatet! Satsar på köksgrejer, men man vet aldrig vad man hittar...

Ikväll blir det en lugn tidigt kväll. Kanske nån film (melodifestivalen är utesluten!) med nån kotte eller så blir det bara sömn för hela slanten. Nått mer ansträngande orkar jag egentligen inte, men funderar på att börja klä en pärm som jag ska ha flyttlister och liknande i...Men kroppen säger att det antagligen inte blir av ikväll. Nu ska jag lägga mig och vila ögonlocken ett tag.
Ha en bra kväll!
//Katti

Klänning från Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: michelle,

JA! IKEA ska få besök av världens coolaste kottar.



<3

2009-03-14 @ 18:12:03
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se/
Postat av: katti

<3!

2009-03-14 @ 18:23:22
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0