Inrutade

God morgon,
 Klockan är nu 09.00 och det är dags för digitalt skapande. Håller på att leta bilder på Bumbibjörnarna till mitt arbete. Upptäckte att det finns en hel hemsida tillägnad åt bara Bumbibjörnana, gulligt! Tror dock sidan är gjord för barn, men jag tyckte det var ganska kul att färglägga de små björnarna jag också ;).

I eftermiddag är det Entré Malmö som gäller. Får hoppas på att alla plexiglasskivor sitter fast nu efter gårdagens händelse. Tydligen var det en man som fått en glasskiva i huvudet igår och skadades så pass att han fick sy 6 stygn. Undrar hur högt skadestånd det blev på den olyckan. Men jag avskräcks inte än, jag måste dit, även om jag så ska bära skyddshjälm!

Var inne på TopShops hemsida, för ovanlighetens skull (ironi). Har hittat två godingar jag vill ha. Men priset smakar inte lika gott..Men har 20% på VIP-kvällen nästa vecka så kanske blir nått av det då ifall de har kommit ut i butikerna. nininiii.

Idag inviger jag min nya klänning. Dock med tights och kofta. Men lite vårig känner man sig ändå! Och vädert har samma känsla idag!

Ha en bra dag och njut av solen!
//Katti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0