Hemsida

Hallå allihop!
Hoppas allt är bra med er!
Ikväll hinner jag inte skriva så det får bli ett inlägg nu istället. Myskväll med film som gäller om ett par timmar, ska bli riktigt trevligt! Idag har jag suttit och pillat med hemsidan till projektarbetet. Efter ett tag kom vi överens, hemsidan och jag,  och nu ser den faktiskt helt okej ut! Imorgon ska jag fixa färdigt den och koppla den till en domänadress så ni kan kolla om ni vill:). Jag har också promenixat en sväng i skogen med Michelle och vovven. Skönt att komma ut ett tag och picknicka i det fria. Hade fint väder men längtar ändå till våren. Solens strålar läker det mesta och ger en bra anledning till glassätning ;).

Nu ska jag hoppa in i duschen!
Vi hörs imorgon!
Ha det bäst.<3
//Katti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0