Rea

Go' kväll!
Rean har startat i affärerna!..Vilket märkes på jobbet idag. Det är inte klokt vad tanter kan stöka till bland kläderna. De borde inte ha tillstånd till att klaga på gubbarna där hemma när de beter sig likadant själva. Parkerade mig ganska mycket i kassan idag, dels för att det är kul men idag var jag också tvungen att lära ut kassasystemet till en inhoppare. Från lärling till lärare, wii. Det var kul att inte vara nyast!

Resterande kvällen har jag spenderat med Sylvester (symaskinen). Det var länge sen vi umgicks utan krav, han och jag. Nu har jag inga plagg jag "måste" sy, så nu känns det lättare igen (även om det var kul innan också). Idag blev mina hängslebyxshorts nästan klara! Bara knapphåll och upplägg kvar! Får se när tids ges nästa gång.

Mamma lyckades få bort fläckarna på min studentklänning! 3 maskiner med fläckbortagning fick klänningen genomgå innan det blev godkänd! Foto på klänningen kommer upp så småningom.

Nu är det dags att ta en snabb städning på rummet innan jag ska sova. Jobba imorgon!
Sov gott!
Natti//Katti


Försenad bild från studenten.
Dessa fina champange-glas från
sagaform är jag numera äger av! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0