Rastlös

Jag är inte på bra humör. Är rastlös trots att jag har jobbat hela dagen och sov dåligt i natt.

Det blev en ganska dryg dag på jobbet idag. Börjar gå upp i timmar så var där ganska länge idag. Men det var inte mycket att göra. Packade upp lite plock (dvs påfyllning av varor som vi redan har). Sen var det mest att stå, vika, kassa, stå, vika. när det var 50 min kvar tills jag skulle sluta fick vi 3 lådor shorts från förra säsongen (ifs väldigt lika denna säsongens, men ändå!). Det var bara att ta tag i dem, packa upp och galga.

Tror inte min dag var så jättemer olik än andra jobbdagar egentligen. Men alla dagar kan man inte ha samma positiva inställning och energi, även om det är den man ändå visar. Nu är jag rastlös, dvs irriterar mig på allt och alla just nu. Får ju spara det till jag kommer hem från jobbet, går inte precis att skälla ut en kund för att hon inte fattar att den röda prislappen gäller och inte halva priset ytterliggare en gång (Vi har stora skyltar som dessutom informerar om detta). Har stängt in mig på rummet ett tag för att inte göra någon skada...haha. Man måste ha dåliga dagar för att känna av de bra, right?
Kanske dags att lista lite positiva saker med dagen:
* En kund berömde mig inför en av mina kollegor
* Jag är rikare än igår
* Jag hade sovmorgon, dvs kunde läs en stund i min bok.
* Imorgon är jag ledig och ska shoppa med Line och Ina

Hoppas ni har haft en bättre dag!
//Katti

Kommentarer
Postat av: Line

Ih, jag har också haft ett par sådana dagar den senaste tiden. Fått damp på mamma utan anledning, stackars henne bara!

2009-06-25 @ 23:38:03
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0