Plåtning och pre-shopping

God morgon i blåsten!
En snabb uppdatering innan jag försvinner ut i sommaren för en plåtning till student-tackkorten.
Idag är det shopping som gäller som sagt, dock med lite tvekan bakom besluten. Vädert är på gränsen till strandväder, men shoppingsuget och blåsten väger ner det alternativet. Blir en shopping på stan så får njuta av vädert ändå! :).
Om en timme tar jag, Line och Ina bussen, ska bli så mysigt att få träffa dem igen. Har ju inte sets sen studenten!
Ska bli skönt att få snacka lite skit och shoppa av oss (Semesterersättningen plussade mitt konto en del, heja! :D). Det jag ska titta efter idag är:
*Flyttprylar
*Rutig skjorta
* Bok nummer 2 i Twilight-serien
* Skor (alltid bra att ha), ett par nya vita sneakers behövs.
* Vit Akrylfärg (Börjar ta slut i målarlådan
*  Övrigt :D

Ha en mysig dag! Njut av solen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0