MC vill ha

Go kväll (go natt?)
Idag har jag satt upp ännu ett livsmål: Skaffa Mc-körkort.
Johan hämtade upp mig med sin bike vid middagstid. Det bar av en runda till stranden och vidare till Bjärred. Känslan av vinden i ansiktet är helt underbar! Nästan samma känsla som när man hoppade ut från flygplanet med fallskärmen. Jag vill ha en motorcykel nu!
I Bjärred åts det mjukglas och en pratstund utdelades under pausen. Mycket trevligt!

När jag kom hem tog jag ut symaskinen på trädgårdsbordet och fortsatte med min kjol. Bara upplägget och hällorna kvar nu!

Efter maten hämtade jag och vovven upp Michelle och Åse med bilen. Det bar återigen iväg till havet. En promenad vid hamnen blev det. Skönt väder och fin solnedgång!

Nu är det dags att sova!
Vad gör ni med er sommar?
Sov gott!
//Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0