Klasskampen

Afton gott folk!
Just nu är det en trött flicka som bloggar..Det har varit en händelserik dag idag!

När jag gick upp i morse och hade dragit på mig mina superhjältekläder stack jag in till stadsparken. Ja, idag var jag utklädd till en räddare i alla lägen, nämligen Supernörden! Nä, det var inget konstigt moderyck jag fick utan idag var det klasskamp för alla blivande studenter. Vår klass hade enats om att vara utklädda till superhjältar dagen till ära. Klockan 11 samlades superman, SuperBorat (?), Zlatan, Mr Snoozeman, Mr Cam (?), Riddaren och The SuperGeek! Vi kämpade tappert, vår lilla skara. Vinsterna blev dock få, men kul hade vi!



Iklädda våra utstyrslar mötte vi upp 3 Rambo's och ett grundämne och visade våra fina utstyrslar för stan när vi drog för att äta lite. Efter maten blev det shopping. Vid det här laget hade manteln, glasögonen, hängslena och de två tottarna åkt ner i väskan. Shopping är en seriös handling. (handling, haha..). Dagens mål var att hitta den sista studentpresenten tills imon, vilken till slut lyckades! På vägen unnade jag mig lite prylar också, jag har ju trots allt klarat 3 år på gymnasiet... Det blev två par skor och en söt blivande sockerskål!

När jag kom hem från shoppingen var det dags att hoppa i kalaskläderna. Min kusin firade sitt 9-års kalas idag. Det belv en del tårtätande, väldigt god jordgubbstårta! Jag har även blivt spöade av 9-åringarna i ett tv-spel som det var 12-års gräns på. Heja mig!

Nu är det lite förberedande för morgondagen som gäller, klassen ska fixa ihop ett plakat till flaket tillsammans och på kvällen är det studentfest för fina Michelle! <3

Hoppas ni har haft en bra dag!
//Katti




Kommentarer
Postat av: Ina

Sjukt fina skor. Tyckte du var übersöt idag. Slår mig lite för att jag inte tog ett foto med dig :( Tyckte det var kul att se Samir som Zlatan xD Ser inte superhjälten riktigt, men men.. :D

2009-06-04 @ 22:57:23
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: katti

haha, tack piraten! :D. Jag har foto annars:D

2009-06-04 @ 23:44:25
URL: http://stilikt.blogg.se/
Postat av: Ina

Det vill jag se :D LÄGG UPP! Och tack så mycket :*

2009-06-05 @ 09:14:02
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: Trullan

Fick inte sett dig när du var uttklädd :(.. Men fina skor :D tycker dock sandalerna påminer om ett bra andra du har :P

o måffes student :D Yeay för henne och snart för dig med..



Gå nu o kämpa för ett med töntigt samhälle, flygg i väg min hjälte :P

2009-06-06 @ 17:05:29
Postat av: Living

Najsiga skor ;)

2009-06-06 @ 17:40:35
Postat av: Michelle

tack för allt min tönt<3

jag älskar dig!

2009-06-07 @ 16:00:55
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0