Grovt bröd och H&M-paket

God morgon!
Sitter och bloggar med en frukost bestående av fullkornsbröd och en kaffedos i min 15 cm diameters kaffekopp (älska!).
När koffeinkicken slagit in om ett par minuter ska jag bege mig ut och påbörja dagens "att göra lista". Högst upp står en runda om centrum, hämta upp mitt H&M-paket som landade in i fredags (har inte haft tid att hämta det!). Därefter fortsätter cyklen ner till jobbet där jag ska snacka höstschema med chefen ( det vill säga inget schema alls!). Under dagen ska jag också hinna med att bli fotad till student-tackkorten, fotograf: brodern.

Bloggen börjar bli lite tråkig igen. Snart dags för en uppryckning av designen iallafall.

Får nog ta mig i kragen och lämna plåtburken nu!
Vad ska ni göra idag?
Ha det bäst!
//Katti
Christian Louboutin - Declic Suede Pumps Black suede
Min drömsko nummer ett. Nån som har några tusenlappar över?

Kommentarer
Postat av: Ina

Christian Louboutin, right? Love them!

2009-06-15 @ 17:01:49
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0