Cravings, rutig skjorta

Just nu har jag sånt cravings efter en rutig skjorta! Vill ha den till hösten (ja, jag börjar redan att tänka på mina höst-outfits). Men den bilden jag har på skjortan i huvudet verkar inte ha någon tvilling i verkligheten. Den ska vara lila eller röd-rutig, stora streckade rutor. Modellen ska vara figursydd med krage och kort ärm. Tänk modern skuggshuggare XD!Sökes! Ska ut och leta imorgon!

Ursäkta för mitt förra lite sura inlägg..Fick lite dåligt samvete för att jag klagade..Jag ska vara glad för att jag ens har ett jobb i de här finanskristiderna. Och jag trivs ju i hela taget med både jobb och personal. Förlåt.



Den här är också fräsh men still inte sån jag hade tänkt mig.


//Katti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0