Balen är över

Balklänningen klarade testet!
Nu är alltså balen över och jag har fått använda klänningen som jag kämpat med i månader. Det var mäktigt att gå på röda mattan i en egensydd klänning! Det sjukaste var att folk som jag inte kände kom fram och sa "Jag hörde att du hade sytt din klänning själv, väldigt imponerande". Rykten sprider sig även på en skola med 2000 pers. Blev iallafall jätteglad av alla fina komplimanger! Tack! Hade dessutom en väldigt stiligt matchande kavaljer, som kunde allt om vett och ettikett! Tack för en toppenkväll, det var jättetrevligt!

Fick även ett jobberbjudande mitt i minglet! Min kompis, Julia, hade visat min blogg och bilder på mina kläder för sin faster, som äger en känd vitage-butik i Brooklyn. Julias faster sa att hon kunde fixa jobb till mig hos en designer i som hon känner i Sverige! Toppen! Ännu en framtidsplan om mina befintliga går i kras!

Nu är det dags att ta sig i kragen, klockan är 16.24 och jag har snart varit vaken i 1,5 timmar utan att göra något vettigt.
Ska kila och köpa något att äta och se om jag hittar studentpresent till en viss tös på vägen.

Ha en bra dag!
//Katti 

Kommentarer
Postat av: Trullan

Skönt att höra att du hade skoj. VEt att du sett fram emot det gumman... O du var ju så fin :D

Äslar dig min tönt!!

2009-06-03 @ 21:01:06
Postat av: Michelle

VEM HAR DU KÖPT STUDENTPRESENT TILL?!?!? VAVAVAVAVAVAVAVVAVAVAVAVAVAV :D

(hahaha fast det hade varit mycket roligare om det visade sig att det inte var jag du köpte till)

MEN I ALLA FALL, JAG ÄR BÄST!



p.s du var vackrast på balen, jag var inte där ju men ey, du är min Katti!

2009-06-03 @ 21:41:07
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se/
Postat av: katti

Haha, hemlis på det, Michelle. Tack Åse:)

2009-06-03 @ 23:05:00
URL: http://stilikt.blogg.se/
Postat av: Ina

Tack fina du. Sjukt att det redan gått två dagar sen balen :o Den var ju perfekt! :D

2009-06-04 @ 17:21:30
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0