Tillbaka!

Hej!
Ursäkta för bristen av inlägg igår..
Nu är jag hemma igen. Här kommer en snabb uppdatering av gårdagen:

Under Lördagen jobbade jag som vanligt, ganska dött med folk i affären men det kändes helt okej när jag tänkte på att jag har fått löneförhöjning (!!) + OB. Till slut blev dock jag och övrig personal rastlösa och började googla om allt från Idol-vinnare till vad en primatolog var...haha. Man lär sig mycket i en klädesaffär!

Jobbdagen närmade sig sitt slut trots allt och det var dags att stiga ut i solskenet som fortfarande höll i sig. Härligt värder! Jag, Åse och Felicia bestämde oss för att ta bilen till Lomma. Det blev korvgrillning med sandknaster i tänderna och ett dopp i det blå. Väl uppe ur vattnet tog vi bilen vidare till Lund för att se bio. Proposal visades på duken. Helt okej film, en såndär romantiskt komedi som man vet slutet på innan den ens har börjat. Men det är precis min typ av film! Natten spenderades hemma i Åses källare, svalt och skönt! Skämdes lite när jag var tvungen att sova med en tjock yllefilt mitt i sommaren men det var skönt att inte behöva svettas ihjäl ännu en natt. Jag ska skaffa källare.

Nu sitter jag och väntar på Felicia som ska göra mig sällskap med en liten syjunta. Stranden var egentligen på schemat idag men vädert vill inte riktigt sammarbeta. Ska dock bli skönt att ta lite tid till symaskinen igen. Varit ganska stor brist på det när jag har jobbat så mycket.

Ha en bra dag!
//Katti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0