Söndag

Go kväller!
Hoppas ni har haft en bra dag!
Min dag började med att telefonen väckte mig. I andra ändan av luren var Erik (min kollega). Han hade fått förhinder och skulle bli sen, så han undrade om jag kunde rycka in en timme senare. Grymtande accepterade jag hans förfrågan. Vad gör man inte för jobbet?

Jobbdagen gick relativt snabbt idag, ganska mycket kunder. Kul!:) När jag kom hem satte jag mig boken en stund (Eclipse). Jag är lite beroende av Twilight-serien, jag också..Heja Mainstream! Fick även lite besök från stolta Niklas som nyss tagit körkort, grattis än en gång!

Blev en del hösten-snack med mamma idag. Kom inte fram till så mycket dock...Jag skickade in mitt CV till H&M idag iallafall. De söker en designer-assistent! Perfekt om man bortser från att de vill ha någon som går en högskoleutbildning inom mode..Men man kan ju alltid söka! Hej Stockholm!

Ha det bäst!
//Katti

Kommentarer
Postat av: Ina

Twilight är nice :D Tack, det ska jag! Så det blir inget London på den skolan?

2009-07-19 @ 23:40:56
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0