Karneval

Goder kväller.
Igår blev det en ouppdaterad dag igen. Fullt ös (skönt) nån stopp så hann aldrig sätta mig vid datorn. Dagen spenderades på jobbet och kvällen spenderades på Landskrona karnevalen med Niklas, Åse och Erik.  Det blev festivalmatätande, någon öl och kasedans på dansbanan efter Svenska Akademin hade spelat klart. Jag har en ny favoritlåt, Upp i höjden med tidigare nämnt band! Du kan ladda ner låten här, helt gratis och lagligt! Gillar bandets syn på musik i affärssammanhang, just eftersom de inte värdesätter musik i pengar, vilket de visar genom att dela med sig av sin musik gratis på sin hemsida. Musik ska vara länken mellan glädje och underhållning, pengar försvagar länken.

Denna dag har även den spenderats på jobbet (ja, jag är arbetsnarkoman). Jag jobbade med en ny tjej idag, som egentligen jobbar i Lund. Jämnårig, kul! Väldigt trevlig människa och det kommer antagligen bli hon som tar över mig i höst när jag slutar.

Är helt slut ikväll, somnade tidigare ikväll när jag låg och läste. Ska försöka fixa klart ett kollage på klassen från gymnasiet innan jag somnar igen. Förhoppningsvis hinner jag läsa ett par sidor i boken innan dess också.

Vad har ni hittat på idag?
Kramar, Katti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0