Friday, Im in love

God morgon!
Det blir ett snabbt inlägg innan jag kilar iväg till jobbet. Kommer nog bli ganska inläggs-snålt de två kommande dagarna också, fullbokat! Idag jobbar jag både dag och kväll. Efter jobbet blir det till att äta snabbt, duschen o byta om. I natt drar vi ut (om jag inte är döende), blir ett stort gäng denna gång. Vi ska shaka på amerikanskt vis (Becci coming with us).

Imorgon ska jag på nån vänster ta mig upp klockan 8.45 för att jobba. Imorgonkväll blir det kalas också! Födelsedagskalas. Lyckligtvis börjar jag inte förrän 12 på söndag, så jag får en chans att andas lite. Man är inte 15 längre ;). 

Måste kila, worket kallar..
Kärlek/Katti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0