England

Jag tycker fortfarande att det är sjukt. Att det är lägre intagningspoäng inom vården än inom design. Sjukt sjukt sjukt. Har börjat kolla runt på andra skolor nu (läs andra länder), man vet ju inte om man kommer in nästa gång man söker i Sverige.. Har hittat en som verkar vara okej i Centrala London (DYRA London..). Funderar på att söka in till den i höst, eftersom insökningen fortfarande pågår på skolan. Hur de bestämmer vem som blir antagen har jag ingen aning om. De kräver bara ett godkänt gymnasiebetyg samt VG i Eng A och Eng B. Done.

9 timmars jobb väntar imorgon. Dags att sova. Arbetsmyran.
Natti<3


Kommentarer
Postat av: Ina

Håll mig uppdaterad så jag vet hur det går :D Håller tummarna!

2009-07-16 @ 14:30:11
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: Line

Lycka till! Dock är det ju lägre intagningspoäng inom vården eftersom det behövs fler där än vad man behöver designers, ändå trist att man ska behöva ha sjukligt bra betyg för att komma in...

2009-07-16 @ 16:00:18
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0