Vackra!

Go' kväll!
Just nu står det still på den kreativa fronten p.ga. tidsbrist. Nu när skolan har börjat igen kommer det tyvärr bli längre mellan balklännings episoderna. Men jag ska försöka hinna skriva lite övriga inlägg mellan.

Just nu är det mycket projektarbete som gäller i skolan. Som jag antagligen nämnt innan skriver jag ett arbete om Ekologiska kläder. Min frågeställning är varför ekologiska kläder finns i lika stor uträckning som konventionella. Till arbetet ska jag också göra en hemsida där jag ska lägga upp delar av arbetet, och andra ska kunna tycka till om ekologiska kläder. Jag kommer att länka till hemsidan när den är klar (om ca 4 veckor max)

Ska väl gå och ta tag i den där hemsidan nu...
Ikväll bjuder jag på två klänningar från Oscarsgalan för ett par år sen. En på Jennifer Lopez och en på Nathalie Portman. Perfekta val för deras kroppsformer och färger. Älskar klänningarna!

Ha en mysig kväll!<3
//Katti

OrginalBilder: Aftonbladet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0