God morgon

God Morgon!
Morgon stund har guld i mun? Nja, inte i vanliga fall, men i morse fick jag e välbehövd sovmorgon och nu sitter jag här med min stoora kopp kaffe med skummad mjölk. Och efter en natt med mardrömmar var det ganska skönt att vakna upp till solsken utanför fönstert. Hoppas solen stannar ett bra tag denna gången. Jag tror jag är beroende av dens glädjeämnen, vad heter det? Det som löser ut endorfiner i kroppen. Så snart ska jag bege mig ut, ta en cykeltur till närmaste shoppingcenter. Oj, det där lät ganska shoppinggalet! Men så illa är det inte. Idag ska jag köpa födelsepresent till en av mina finaste vänner! Jag tänker inte skriva upp resultatet av shoppingen, dels kan grisen råka läsa vad hon får i present och dels kan jag bli mobbad för man kan faktiskt inte hjälpa om ett par skor bara hoppar på en innefrån affären! Eller hur?

Ska titta efter ett mönster till en korsett med kupor också. Har nya idéer! Lägger kanske upp en skiss om nån vecka eller så:). På tal om lägga upp bilder...Jag sydde klart min ekologiska klänning här om kvällen, så jag ska försöka hinna fota den idag och lägga upp här.

Nej, nu ska jag gå och boka klipptid! Vi hörs! Ha det bäst och njut av solen!<3
//Katti


Kommentarer
Postat av: Line

Iooooooooooor :D

2009-02-13 @ 12:39:13
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Living

Låter som en väl behövd sovmorgon och dag med shopping =) Och solen är varmt välkommen ja!

2009-02-13 @ 17:25:37
Postat av: katti

Jo, det var välbehövt, både shoppingen och sovande ;). Tog en promenad med moltas i solen också:). Ior rules

2009-02-13 @ 18:08:11
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0