Lekar

En dag med fina personer kan inte gå fel. Ni är mitt antidepressiva medel. Galna är vi också, haha. Satt precis och funderade på alla knasiga lekar jag och mina finigar har.

Ett exempel är "vem hittar godast mat" som jag och Vojjan brukar leka framför msn på kvällarna när vi inte har något liv. Båda två är väldigt förtjusade i "Nattamat". Leken går ut på att man går ut i sitt kök, hämtar mat, skriver vad man äter. Den som hittar det godaste vinner. Här om dagen vann min skål med glass över hans vitlöksbröd. Sen dess har jag dock varit sugen på vitlöksbröd. Vem vann egentligen?

Eller "popcorns tävlingen" som jag, Åc och Michelle både deltog och hittade på i helgen. Tävlingen går ut på att fylla munnen med så många popcorn som man kan. Åse vann, såklart. Dock fuskade hon.

Sen har vi också den gamla godingen som åter kom upp ikväll. "Vem kan nöffa längst". Leken går ut på att göra det längsta grisljudet av alla, under ett andetag. Det blev lika.

Den sista leken jag avslöjar ikväll får bli min och Michelles "nästa man som går förbi kommer du gifta dig med". En väldigt fnittrig, flickig och ganska barnslig lek, men sjukt kul när man är lika uttråkad som en träkvist. Vad den går ut på fattar ni nog själva. Michelle har ca 1738 män vid det här laget. Perfekt att leka utanför Ikea, på busshållsplatser, eller på andra befolkade ställen.

ENJOY!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahaha & du har cirka 2874 manliga turkar nu! Och mig såklart :D en danske skiderod.



<3

2009-09-01 @ 10:47:51
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se/
Postat av: Trullan

Hehe du är en sådan galining!! O JAG FUSKADE INTE!! Har bara en j*vligt stor trut ;) Jag menar hur skulle jag annars klara av o snacka så mycket ;) hehehe



DU är mitt antidepresiva medel med :P

2009-09-03 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0