Torsdagsfikor

Go kväll!
Ett par dagar sen jag gjorde en "dagens" så här kommer Torsdagen i kortform:
Dagen började klockan 11 då jag motvilligt steg upp efter en natt full av serie-tittande. Jag masade mig ner till kaffekokaren och satte på lite livsavgärande dryck. 40 minuter och 4 kaffekoppar senare var jag fit for fight! Jag hoppade i de nya skorna, satt mig på cykeln och trampade ner till jobbet.

Jobbdagen bestod av uppackning av nya höstvaror (alltid kul), ringa till kontoret pga etikettstrul, en massa skitsnack och skratt:
Jag: Jag känner mig som snusmumriken i dessa skorna!
Iréne: Men du ÄR ju en liten snusmumrik !
(Tilläggas ska att jag inte snusar..)

Lunchen spenderades på H&M där en paljettklänning i svart prövades. Men den tåls att tänkas på, jättefin men obekväm!

Ikväll blir det stan och fika med kusinen. Längesen vi träffades nu, så det blir en uppdatering av vardagen och i modevärlden (50% av våra samtalsämnen inoverar kläder). Dagens 7e och sista kopp kaffe blir nog en latte (Vissa dagar blir det ovanligt många kaffepauser). Ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0