Tisdag

God morgon
Nu är jag tillbaka, kanske inte lika mycket som innan men här kommer ett inlägg. Tycker bloggen saknar sammanhang just nu, den är så oinriktad och jag har inte tid att rikta in den på något just nu, med jobb 6 ggr/veckan hinner man tyvärr inte mycket annat.

Livet är inte det lättaste just nu, lite anledningen till uteblivande inlägg. Mycket oro och ångest inför framtiden som fortfarande är oviss. Fick släppaproblemen ett tag igår. Gick ut i regnet och dansade. Inprovisation på hög nivå med Åc, underbart! Vi såg säkert inte kloka ut, men vet ni? Vi bryr oss inte. Jag saknar dansen, kanske får ta upp den på nått sätt i höst.

Idag ska jag träffa Tova och Alex, två kompisar från gymnasiet. Har inte träffat dem sen sist så det ska bli mysigt! Idag ska det också städas och fixas klart med kollegans klänning! Det får bli ikväll det, skjut på det, skjut på det, haha ^^.

Ha en bra dag! Tänk positivt!
Kram, Katti

Kommentarer
Postat av: Line

Duuuu, när du kommer hem till mig sen. Skulle du kunna vara världens sötaste och ta med en nål och tråd till den blåa klänningen du sydde till mig? (A) Blev påmind om att rosetten lossnat nu när jag flyttade den...

2009-08-05 @ 00:31:44
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0