Materiell lycka!

Go' kväll!
Idag var jag ledig från jobbet, och vad gör man då? Fyller evighetshjulet genom att shoppa upp pengarna man har tjänat!
Fick sällskap av Åc under rundan, och inte ett enda klagande ljud hördes! Tror hon behövde en rejäl shoppingrunda, vem gör inte det? Det fyndades en massa idag! Det blev en pärm, en Big-size tröja från Gina (se förra inlägget), ett par trukosmönstrade leggings, en randig ribbad tröja samt världens sötaste skuggsmulla-klänning (bild nedan)! Jag får erkänna att jag är lite kär i klänningen och färgen. Kommer använda den utanpå en finstickad polo och ett par strumbyxor i höst. Färgen på skorna och väskan är ljusbrunt! Skogen!  

Ikväll vilar jag fötterna. Sista dagarna på jobbet framför mig. Huh. Kommer sakna alla där :/. Men äventyr väntar förhoppningsvis på ett eller annat sätt! 

<3 Katti



Skogmulla-klänningen! Från Mango

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gud vad fin rygg! Och fin överhuvudtaget såklart!

2009-08-11 @ 20:53:04
URL: http://v-schultz.blogspot.com
Postat av: Ina @ work

Sjukt fin :)

2009-08-12 @ 08:22:26
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: Trullan

Det var en mycket fin kläning du gjorde rätt i att köra den :D O hade jätte trevligt.. Länge sedan vi riktigt shoppade.. Måste erkänna att du har fått mig att gilla det ;)



2009-08-12 @ 12:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0