Jag är en solskensdriven cell.

I'm back!
Nu har jag börjat friskna till lite från förskyldningen och är tillbaka i skolan och vardagen igen. Måste erkänna att det var skönt med en liten paus från allt. En chans att pusta ut och sova. Nu är det nya tag som gäller! Har ni märkt att våren är här?! Idag kunde jag sitta i en vindstilla hörna utan jacka och bara njuta av solens varma strålar. Nu är batterierna laddade igen!

Hmm, nu ska vi se vart jag slutade. Skrev om symässan sist. Sedan dess har det inte hänt så mycket egentligen. Har legat hemma och varit sjuk i ett par dagar. Har ritat lite, bilder kommer snart. Igår var det premiär för vårt spex! Kläderna satt super och föreställningen var riktigt bra! Imorgon är det en ny show. Nya roligheter! Ill be there.

Trots att jag längtar onormalt mycket till sommaren kan jag inte låta bli att kolla in alla höstkollektioner... Fick dessutom ett erbjudande om att få förhandsvisning på H&Ms höstkatalog här om dagen. Det kan man ju inte tacka nej till, hur mycket man än vill bada i havet och äta glass! Jag bjuder på lite bilder från rtw-kollektionerna från två av våra allsmäktiga. Gillar verkligen dessa klänningarna, de har känsla!
Enjoy!

Ha det bäst!
//Katti
Marc Jacobs



Prada





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0