Balklänningen season 2, episode 10

Go kväll!
Nu börjar balklänningen närma sig slutet. ÄNTLIGEN! Ganska trött på den i det här laget. Men är relativt nöjd med resultatet. Är perfektionist gällande skrädderi så har alltid något att peta på, på mina små skapelser, så nöjd är ett bra betyg! Jag har nu alltså sytt klart upplägget, 5 meter för hand!, puh. La Ink på discovery med klänning och nål i hand var det som gällde i helgen. 2 timmar senare var upplägget klart! Nu är det bara fastsättning av rosett och band kvar, sen är det röda mattan som gäller ;). Nästa och därmed sista episoden av Balklännigen får ni se en helbild på klänningen! Nu har dessutom arbetet med studentklänningen börjat och jag har redan hunnit halvvägs, så förhoppningsvis om någon vecka lägger jag upp bilder på den med.

Hoppas allt är bra med er annars!
Kramar
//Katti



Kommentarer
Postat av: Line

Go go Katti :D

2009-04-27 @ 23:09:39
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Line

SAKNADE DIG MED! Men det var bara huvudvärk och trötthet så vi ses nog på svenskan imorgon :) POSS <3

2009-04-28 @ 15:49:53
URL: http://flenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0