Uppdatering

Nu var det ett tag sen jag skrev sist..Förlåt. Ska försöka bli duktigare med bloggandet igen för jag har mycket att uppdatera. En snabb uppdatering i mitt liv:
Sen sist har jag sytt nästan tre nya klänningar (Den tredje är snart klar). Allihop ska in till Tjallamalla, men de går naturligtvis att beställa privat av mig också om nån är sugen =). Bilder på Klänningarna lägger jag upp när jag har skrivit klart dettta inlägget, så skrolla upp på sidan så finns de förhoppningsvis där! Nu är jag bara sugen på att sy nått nytt, det mesta jag sytt på senare tid har varit i modeller jag sytt innan, bara för de ska komma ut snabbare på Tjallamalla, måste följa upp där, samtidigt som jag har skola, jobb, pojkvän och vänner. Men nu är det en veckas lov från skolan =D. Då bär det av till Stoff&stil med mitt nytagna körkort (skryt och grattis till mig ^^) för inhandling av lite nya tyger till nya fräscha plagg. Håller på att leta inspiration och skissa kläder för fullt nu, Kanske lägger ut nån skiss om några dagar sådär :). 

Vill bara tacka mina vänner och min underbara pojkvän för att ni är de människor ni är och för att ni finns där för mig. Tack <3. Jag älskar er!

 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Älskar dig med <3

2008-10-28 @ 20:04:09
Postat av: Living

Älskar dig med

2008-11-09 @ 18:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0