Utställning

Igår var nog en av mina bästa dagar på länge. Lyckokänsla i blodet hela kvällen.

Utställningen ägde rum igår. Kom massor med folk som kollade. Nästan alla stannade vid mina kläder och kommenterade. Mest uppmärksamhet fick paper bag waistkjolen med tidningsmönster, ungdomar som kunde tänka sig att ha den på sig och lite äldre folk som berömde mig för min idé. Jättekul verkligen! Dessutom kom tjejen som jag tyckte var bäst på utställningen fram och sa att jag var jätteduktig. Skitkul att höra sånt från någon som går på designskola och kan sina saker. Och nu till det bästa: En inköpare från Tjallamalla kom fram och sa att de var intresserade av att köpa in mina kläder, främst tidningskjolen. Jag trodde inte vad jag hörde först, men sen lyckades jag få in det i mina hjärngångar trots allt. Helt underbart!!! Ska höra av mig till dem i början på nästa vecka för att disskutera saken mer.

Dagen fortsatte lika underbart efter utställningen. Klädesaffären som jag har varit på arbetsintervju på ,för någon vecka sen, ringde och sa att de ville att jag skulle komma och provjobba!

Livet leker.

 image151


Kommentarer
Postat av: sophie anjos

Det var verkligen roligt att ställa ut sina kläder. Och jag kunde verkligen inte släppa blicken från dina kläder alltså.. verkligen underbart duktig är du!
Hoppas vi ses igen :)
Sophie Anjos

2008-03-09 @ 15:36:29
Postat av: Michelle

Och det bästa var ju egentligen förstås att jag kom dit!

2008-03-09 @ 18:15:02
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se
Postat av: Katti

Härligt att höra:) Vi får träffas och disskutera tyger och nålar någon dag, haha =D. Kul att träffas!

Och Michelle..Ja, du var bäst^^

2008-03-09 @ 21:25:42
Postat av: PetroNella

den kjolen var verkligen skitsnygg! vad kul att du också ska få sälja dina kläder! grattis :) /petronella

2008-03-19 @ 15:49:40
URL: http://www.pne.blogg.se
Postat av: Katti

Tackar:)

2008-03-19 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0