Balklänning episod 1

Tjohej!
Nu har första momentet på balklänningen börjat. Börjat rita av mönstert så smått, mååånga delar. Nästan klar. Blir inte mkt tid till det nu när jag jobbar, tyvärr, så hela klänningsprojektet lär inte vara klart förrän tidigast till jul.
 

image of V2803¨
Och så här kommer pappersbitarna att bli så småningom:) Färgen på min blivande klänning har jag inte avslöjat än :O Och det tänker jag inte göra! Den som följer arbetet får se. (Jag vet att det är ett mönster till en bröllopsklänning egentligen, men med lite skjusteringar så har vi snart en balklänning). =)

to be continued

Kommentarer
Postat av: Line

det har du väl avslöjat innan? iaf till mig!

2008-07-24 @ 22:18:35
Postat av: katti

jo, men schhh! inte berätta!:O

2008-07-29 @ 19:21:36
Postat av: Therese

heej! Jag ska också sy min egna balklänning och jag undrar vad du har för mönster, vad det är för nummer? Tycker att det är en super fin klänning som du ska sy! Tack på förhand :) MVH Therese Nilsson

2009-01-04 @ 11:14:17
URL: http://smileforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0