Sweet escape.

De senaste veckorna har jag ägnat framför min kära symaskin. Mitt sätt att komma undan verkligheten när den inte blir som tänkt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan Sylvester (symaskinen), han räddar mig från det mesta. Eller hur är det, man ska inte skjuta fram problemen =/ ? Lycklig är jag som har fullt upp att sy  =). Har två pågående beställningar på gång och provningar nästa vecka, Tack för dem, söta Linda & Line!

Det var en snabb raport från mitt liv just nu. Är verkligen dålig på att skriva här. Bilder på senaste leveransen till Tjallamalla och beställningar kommer snart!

Ha det bra allihop!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Line

Tack själv gumman! Jag kommer bli grymt snygg i din extremt snygga klänning så :D <3

2008-12-09 @ 22:57:58
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Trullan

Fantasi är det vi vill ha men värklighet är det vi får.



Önskar jag kunde göra allt bätre gumman. Älskar dig sjukt mycket. O du är grymm på att sy :D(L)

2008-12-20 @ 21:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0