:)

Wiiie :D nu har jag fått mina modeteckningsböcker :D:D
De var jättebra, rekomenderar dem verkligen!
"Essential Fashion Illustration poses", av Maite Lafuente & "Figure drawing for fahion design" ,från the Pepin press
Började öva lite på ansikten. Resultatet kommer här:
image67
Förhoppningsvis blir resultatet bättre i framtiden :]

Har fått mina nya glasögon också :) så nu ser jag bättre ut..hahaha....
Se och beskåda
image68

Imorgon kommer Felicia hit :) ska hjälpa henne med att sy i en dragkedja på en klänning, så lite syjunta blir det allt :D myyyyyys :)
Skönt med lediga dagar. Ännu skönare att veta att lärarna är i skolan och jobbar ändå ^^

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jao, riktig konstnär. Katarina Da Vinci.
(seriös och ironisk samtidigt) Nä men det ser bra ut, dina glasögon med.Riktigt high-tech.Om 39 dagar är året största händelse :P

2007-09-30 @ 12:09:01
Postat av: Katti

Jag funderar faktiskt på att skubba då :O, kanske inte smart att skriva det på nätet :/ ajja:P mihihi^^

2007-09-30 @ 14:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0